Kuumad uudised

Video: Nõmmela esmakohtumine uute tiimikaaslastega

Profirattur Aksel Nõmmela kohtus eelmisel nädalal esmakordselt oma uute meeskonnakaaslastega.

Lühike videokokkuvõte BEAT maanteetiimi nädalavahetusest:

Vorig weekend bevond onze nieuwe wegploeg zich in Noord-Brabant voor het eerste teambuildingweekend van BEAT. Hieronder vinden jullie de aftermovie! #RoadToBEAT

Posted by BEAT Cycling Club on 13. detsember 2017. a.

Loe lähemalt

Kalender

Tartu Rattaralli vallutab sel aastal Postitee, Otepää kõrgustiku ja Nõo

29. mail toimuva 35. Tartu Rattaralli rada sarnaneb suuresti 2013. aasta Tartu Rattaralli rajale, kui pikem 135km distants kulges mööda Postiteed, läbi Kanepi, Otepää ja tagasi Tartusse läbi Pangodi, Kambja ja Ülenurme. Suuremad muutused on väiksema distantsiga, mis läbib esimest korda Nõo ja on mõnevõrra lühem kui tavaliselt.

Täpsemalt on lühema distantsi pikkuseks 56km. Võrreldes mõne varasema aastaga, ei läbi rada sel aastal Elvat. Põhjuseks suuresti see, et Kulbilohu viadukt on remondis ja see raskendab Elvasse sissesõitu. Elva asemel on lühikese distantsi esimene teeninduspunkt hoopis Nõos, kust Rattaralli kunagi varem läbi pole läinud.

Lisaks järgneb Nõo TP-le veel ligikaudu 10km täiesti uut rajalõiku, mis on saanud värskelt kõvakatte ning on seega nüüd Rattaralliks sobilik. Kõnealune lõik on Nõo ja Tamsa vahel. Sealt edasi kulgeb lühike Rattaralli distants juba harjumuspärast rada pidi sarnaselt pikale distantsile läbi Pangodi, Kambja ja Ülenurme.

Olulise faktorina saab välja tuua ka selle, et lühikese distantsi start Tartust Turu tänavalt on sarnaselt eelmisele aastale varem ehk kell 10 ja pika distantsi start kell 11. Sellega peaks olema tagatud olukord, kus lühike ja pikk distants ei hakka üksteist rajal segama ning see omakorda aitab kaasa ohutusele.

Täpsemalt saab 35. Tartu Rattaralli rajaga tutvuda Rattaralli rajaskeemide
lehel.

rada2016

35. Tartu Rattaralli kõige soodsam registreerimisvoor lõppeb sel reedel, 29.
aprillil. Registreerimine siin!

Foto: Tarmo Haud

Reklaam

AdAdAd